MUHASABAH

Sudahkah anda berselawat hari ini? Tahu tak, seorang alim pada zaman dahulu pernah berkata, "Aku tahu bila akan Allah berselawat kepadaku". Orang ramai terkejut lalu bertanya, "Ya sheikh, mengapakah kamu jadi begitu bongkak seolah-olah kamulah tuhan?" Lalu dia menjawab, "Sesungguhnya apabila seorang hamba berselawat kepada nabi Muhammad s.a.w. sekali, maka Allah akan berselawat kepadanya 10 kali".

Wednesday 1 August 2012

Ijazah Sarjana Muda USIM 2012/2013

Bismillah.

Kepada anda semua yang sudah mendapat tawaran untuk menyambung pelajaran di peringkat Ijazah Sarjana Muda di USIM bagi sesi 2012/2013, anda bolehlah menyertai "group" USIM 2012/2012 di Facebook.

Atas rasa cakna dan bertanggungjawab, pihak Jawatankuasa Peralihan Pelajar USIM bagi pihak Majlis Perwakilan Pelajar (MPPUSIM) telah menubuhkan group ini bagi membolehkan anda para pelajar baru berinteraksi dengan mereka dan sesama anda. Sekiranya ada sebarang persoalan dan perlukan apa-apa bantuan, bolehlah teruskan diajukan persoalannya di ruangan group di sana.



Setakat ini, group ini telah pun disertai lebih kurang 1500 anggota termasuklah dari kalangan pelajar yang baru hendak mendaftar pada sesi yang akan datang dan pelajar-pelajar senior yang bersiap siaga untuk menjawab sebarang persoalan dan memberikan bantuan kepada pelajar-pelajar baru.

Setakat ini, segala persoalan berkisar tentang pendaftaran dan lain-lain hal berkaitan yang diajukan oleh pelajar baru telah diberikan respon yang sewajarnya oleh pelajar-pelajar lama dan juga dari pihak JPP sendiri.

Untuk join group ini, boleh tekan link ini. Group FB USIM 2012/2013

Diharap makluman ini dapat membantu anda.

Mohon juga diuar-uarkan kepada sahabat-sahabat anda yang dapat sama meneruskan pembelajaran di USIM pada sesi yang akan datang.

Sekian.

2 comments:

  1. adik ni student usim ke?hehe. kos apa? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah, junior stahun je pun.. amek sains aktuari.. hehe..

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts