MUHASABAH

Sudahkah anda berselawat hari ini? Tahu tak, seorang alim pada zaman dahulu pernah berkata, "Aku tahu bila akan Allah berselawat kepadaku". Orang ramai terkejut lalu bertanya, "Ya sheikh, mengapakah kamu jadi begitu bongkak seolah-olah kamulah tuhan?" Lalu dia menjawab, "Sesungguhnya apabila seorang hamba berselawat kepada nabi Muhammad s.a.w. sekali, maka Allah akan berselawat kepadanya 10 kali".

Thursday 2 August 2012

Nak menangi umrah percuma?

Bersempena dengan pusingan akhir Imam Muda musim ketiga malam ini, anda berpeluang untuk memenangi hadiah menunaikan umrah secara percuma dengan hanya menjawab 3 soalan mudah.


Seperti yang tertera dalam gambar di atas, pakej umrah tersebut ditaja oleh Irna Yakin Travels. Namun begitu, tidaklah jelas pula berapa orang pemenang yang akan diumumkan. 

Sekiranya anda berminat, boleh ke link ini. Kuiz Pakej Umrah Imam Muda. Ni kalau menang ni, untung besarla, murah rezekinya. Bagi yang selalu ikuti perkembangan IM3 ni, boleh la try2 cuba kot2 ade rezeki. Saya pun ade ikuti juga awal2 aritu, tapi sedar2 dah final dah. Hehe.

Apapun, bagi final ni, saya harap IM Naufal akan menang. Bukan apa, hanya dia sorang saja yang saya kenal, dan lebih dari itu dia adalah junior satu course kat universiti. Mesti la sokong, kan? Padahal sebelum ni tak kenal pun, bila dah famous barulah terhegeh-hegeh claim yang dia ni kenalan kita. Biasalah, manusia memang camtu. Hehe. 

Sekian.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts