MUHASABAH

Sudahkah anda berselawat hari ini? Tahu tak, seorang alim pada zaman dahulu pernah berkata, "Aku tahu bila akan Allah berselawat kepadaku". Orang ramai terkejut lalu bertanya, "Ya sheikh, mengapakah kamu jadi begitu bongkak seolah-olah kamulah tuhan?" Lalu dia menjawab, "Sesungguhnya apabila seorang hamba berselawat kepada nabi Muhammad s.a.w. sekali, maka Allah akan berselawat kepadanya 10 kali".

Monday 23 July 2012

Langgan Majalah Solusi, Al-Ustaz, Gen-Q

Antara 3 majalah islami pilihan umat Islam di Malaysia sekarang ini ialah majalah Solusi, Al-Ustaz dan Gen-Q. Memaparkan pelbagai ilmu-ilmu yang cukup bermanfaat yang dipersembahkan dalam bentuk yang santai beserta gambar-gambar yang menarik sudah cukup untuk ia menambat hati para pembaca lebih-lebih lagi semakin ramai yang terbuka hati untuk menambahkan ilmu dan mengenali Islam dengan lebih mantap.

Untuk memudahkan anda mendapatkan semua isu-isu majalah tersebut, anda bolehlah langgan majalah tersebut selama 12 isu berturut-turut di laman web adikbijak.com. Dengan melanggan, anda kini tidak perlu bersusah payah untuk mendapatkannya di kedai-kedai sebaliknya ia akan terus dihantar ke rumah anda setiap kali keluaran baru terbit di pasaran. 

Tambah lagi, ada sesetengah tempat di negara kita ini yang memang sukar untuk masyarakat mendapatkan majalah-majalah tersebut. Sekiranya anda pun mengalami masalah yang sama, ini mungkin penyelesaian yang terbaik buat anda.

Untuk melanggan majalah solusi selama 12 isu berturut-turut, tekan di link ini. Langgan majalah Solusi 12 isu.
Solusi isu 46 (latest issue)
Bagi anda yang berada di Sabah dan Sarawak pula, harganya mahal sedikit kerana kos penghantaran dan sebagainya. Anda boleh la klik disini. Langgan Solusi 12 isu (Sabah/Sarawak/Labuan).

Untuk melanggan majalah Al-Ustaz tekan di link ini:

Isu no 4, gambar dari fb majalah Al-Ustaz



Untuk melanggan majalah Gen-Q, tekan di link di bawah:
Gen-Q isu 12 (Julai 2012)

Semoga ini memudahkan anda.




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts